کفسابی چیست و چه کاربردی دارد؟

کفسابی

تا به حال کف مغازه ها و فروشگاه های بزرگ را دیده اید؟ . یا خانه ها یا هتل های بزرگ و زیبارا؟ دقت کرده اید چقدر کف آن ها براق و تمیز زیبا هستند؟.

شرکت هایی مثل سامسونگ ، یا شرکت الف ، شرکت هواوی , ... چقدر زیبا و تمیز هستند. چقدر کف های آن ها براق و زیباست؟؟ همه آن ها از خدمات کفسابی استفاده کرده اند.

کفسابی چیست؟

کفسابی فعالیتی است که در آن تیم کفسابی کنند و اجرا کنده آن مانند سابکار با دستگاه های خاص و لقمه های لازمه کف سگی شمارا صاف  سیقلی میکنند.

با تعویض این لقمه ها و ساب زدن دوباره و دوباره کف شما منند اینه میشود . انقدر براق و زیبا. 

کفسابی برای کجا مناسب است؟

کفسابی باری همه نوع از کف های سنگی مناسب است. فقط کف های سنگی و نوعی از کف های موزاییکی که در آن سنگ ریزه استفاده شده است قابل کفسابی هستند. تمامی سنگ های استفاده شده در کف از جمله گرانیت و گوهره قابلیت کفسابی را دارند. این نوع از کف ها با کفسابی براق و زیبا میشوند.

البته برای هر کدام از نوع این سنگ ها کفسابی به خصوص خود وجود دارد که نوع و روش انجام آن بستگی به میزان خبره بودن تیم انجام دهنده دارد.

چه مشکلاتی با کفسابی حل میشود؟

90 درصد از مشکلات کف سنگی با کفسابی قابل حل هستند . اما برای مثال چند تا از این مشکلات را برایتان مثال خواهیم زد.

  • کدر شدن سنگ : سنگ های کف شما که به هر دلیلی از جمله ریخته شدن اسید یا گذشت زمان کدر شده اند . با کفسابی سنگ براق و زیبا و تمیز میشوند.
  • سوختن سنگ  : ریخته شدن مواد شوینده و اسیدی و اسیب رسیدن به سنگ باعث سیاه شدن آن میشود . خیلی راحت با انجام کفسابی مشکل حل میشود.
  • بالا  پایین بودن سنگ ها : با اسفتاده از ساب های لایه بردار سطح سنگ شما لایه برداری میشوند و سطح آن ها صافو سیقی میشود.
  • مقاله کامل راجب کفسابی : کلیک کنید

از دیگر خدمات ما میتوانیم به شستشوی نما اشاره کنیم.

شستشوی نما یکی از اساسی ترین نیاز های ساختمان های زیباست . ساختمان ها نیازمند شسته شدن و تمیز شدن نمای خود دارند . برای داشتن ساختمانی زیبا شما نیازمند شستشوی نمای ساختمان خود دارد. 

تمامی شرکت های بزرگ از این نوع از خدمات استفاده میکنند. از جمله این شرکت ها میتوانیم به شرکت سایپا و ایرانخودرو اشاره کنیم.

همه ان ها از خدمات نماشویی و کفسابی استفاده کرده اند.

شما نیز نیازمند انجام این خدمات برای خود هستید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد